Śpiąca Królewna.
Opis:
Ten plugin kara graczy, którzy kampi± za d³ugo. Instalacja: Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang Plik snore.wav dodaj do soundsmisc Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym koñcu: bad_camper.amxx Cvars: badcamper_punish Okre¶l w jaki sposób ukaraæ osoby, zbyt d³ugo kampi±cych. Wpisuj±c 0 cvar bêdzie nieaktywny. * 1: Uderzenie * 2: Redukcja ¿ycia * 4: D¼wiêk * 8: O¶lepienie * 16: Redukcja pieniêdzy ( wymagany CSTRIKE module ) * 32: Atakuj±ca pu³apka Optymalnie: 12 ( D¼wiêk i o¶lepnie ) badcamper_sound Typ d¼wiêku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego. * 1: Chrapanie * 2: Bicie serca Optymalnie: 1 ( Chrapanie ) badcamper_money Okre¶l ile procent pieniêdzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osi±gnie 100%. Dzia³a tylko przy u¿yciu redukcji pieniêdzy. Optymalnie: 10 procent. badcamper_limit W jakim czasie licznik ma doj¶æ do 100%. Optymalnie: 35 sekund. badcamper_display Okre¶la procent, w którym wy¶wietlany jest licznik camp. Zakres warto¶ci wynosi od 0 do 100[/b] Optymalnie: 1 procent. badcamper_show_spec Okre¶l czy umo¿liwiæ widzom zobaczenie licznika camp. Optymalnie: 1 badcamper_check_all Okre¶l czy zespó³ wykonuj±cy cel mapy powinien byæ sprawdzany czy sprawdzaæ wszystkich. * 0: Sprawdza zespó³, który musi wykonaæ cel mapy ( np. TT na de_dust2 ). * 1: Sprawdza oby dwa zespo³y. Optymalnie: 1 Aktualne cele, które zosta³y okre¶lone: * Je¿eli mapa jest typu de a bomba nie zosta³a obsadzona to TT ma g³ówny cel. * Je¿eli mapa jest typu de a bomba zosta³a pod³o¿ona to CT ma g³ówny cel. badcamper_immunity_flags Okre¶l flagê dostêpu, przy której immunitet bêdzie aktywny. Dostêpne flagi: http://wiki.amxmodx....index.php/Addin ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels Optymalnie puste, bez immunitetu. badcamper_start Okre¶l ile sekund od rozpoczêcia rundy ma dzia³aæ licznik camp. Optymalnie: 4. badcamper_damage_reset Okre¶l komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki. * 0: Licznik nie zostaje wyzerowany. * 1: Licznik zostaje wyzerowany atakuj±cemu. * 2: Licznik zostaje wyzerowany broni±cemu. * 3: Oba licznik zostan± wyzerowane tj. atakuj±cemu i broni±cemu. Optymalnie: 3. badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma siê zacz±æ zerowaæ licznik. Optymalnie: 4 sekundy. badcamper_health Okre¶l ile zabraæ ¿ycia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszed³ do 100%. Je¿eli kara 'redukcja hp' nie jest w³±czona, cvar nie bêdzie dzia³aæ. Optymalnie: 10 badcamper_allow Okre¶l ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampi± ( np. tt na DE_ ). Optymalnie: 0 badcamper_min_players Okre¶l minimalna ilo¶æ graczy, którzy s± po³±czeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze s± dozwoleni do kampienia. Optymalnie: 0 badcamper_announce Okre¶l sposób informowania graczy z przeciwnej dru¿yny, który gracz campi. * 0: Brak informowania. * 1: Informowanie za pomoc± czatu. * 2: Informowanie za pomoc± HUD. * 3: Informowanie w HUD / czat. Optymalnie: 3. Modules: # fun # fakemeta # cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniêdzy' ) # csx ( wymagane pod CS, CS:CZ ) # dodx ( wymagane pod DoD ) # tfcx ( wymagane pod TFC ) |