Bad Camper

Śpiąca Królewna.
Opis:

Ten plugin kara graczy, którzy kampi± za d³ugo.

Instalacja:

Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins
Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting
Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
Plik snore.wav dodaj do soundsmisc

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym koñcu: bad_camper.amxx

Cvars:


badcamper_punish Okre¶l w jaki sposób ukaraæ osoby, zbyt d³ugo kampi±cych. Wpisuj±c 0 cvar bêdzie nieaktywny.

    * 1: Uderzenie
    * 2: Redukcja ¿ycia
    * 4: D¼wiêk
    * 8: O¶lepienie
    * 16: Redukcja pieniêdzy ( wymagany CSTRIKE module )
    * 32: Atakuj±ca pu³apka
      Optymalnie: 12 ( D¼wiêk i o¶lepnie )

badcamper_sound Typ d¼wiêku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.

    * 1: Chrapanie
    * 2: Bicie serca
      Optymalnie: 1 ( Chrapanie )

badcamper_money Okre¶l ile procent pieniêdzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osi±gnie 100%. Dzia³a tylko przy u¿yciu redukcji pieniêdzy.

      Optymalnie: 10 procent.

badcamper_limit W jakim czasie licznik ma doj¶æ do 100%.

      Optymalnie: 35 sekund.

badcamper_display Okre¶la procent, w którym wy¶wietlany jest licznik camp. Zakres warto¶ci wynosi od 0 do 100[/b]

      Optymalnie: 1 procent.

badcamper_show_spec Okre¶l czy umo¿liwiæ widzom zobaczenie licznika camp.

      Optymalnie: 1

badcamper_check_all Okre¶l czy zespó³ wykonuj±cy cel mapy powinien byæ sprawdzany czy sprawdzaæ wszystkich.

    * 0: Sprawdza zespó³, który musi wykonaæ cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
    * 1: Sprawdza oby dwa zespo³y.
      Optymalnie: 1

Aktualne cele, które zosta³y okre¶lone:

    * Je¿eli mapa jest typu de a bomba nie zosta³a obsadzona to TT ma g³ówny cel.
    * Je¿eli mapa jest typu de a bomba zosta³a pod³o¿ona to CT ma g³ówny cel.

badcamper_immunity_flags Okre¶l flagê dostêpu, przy której immunitet bêdzie aktywny. Dostêpne flagi: http://wiki.amxmodx....index.php/Addin ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels

      Optymalnie puste, bez immunitetu.

badcamper_start Okre¶l ile sekund od rozpoczêcia rundy ma dzia³aæ licznik camp.

      Optymalnie: 4.

badcamper_damage_reset Okre¶l komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.

    * 0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
    * 1: Licznik zostaje wyzerowany atakuj±cemu.
    * 2: Licznik zostaje wyzerowany broni±cemu.
    * 3: Oba licznik zostan± wyzerowane tj. atakuj±cemu i broni±cemu.
      Optymalnie: 3.

badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma siê zacz±æ zerowaæ licznik.

      Optymalnie: 4 sekundy.

badcamper_health Okre¶l ile zabraæ ¿ycia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszed³ do 100%. Je¿eli kara 'redukcja hp' nie jest w³±czona, cvar nie bêdzie dzia³aæ.

      Optymalnie: 10

badcamper_allow Okre¶l ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampi± ( np. tt na DE_ ).

      Optymalnie: 0

badcamper_min_players Okre¶l minimalna ilo¶æ graczy, którzy s± po³±czeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze s± dozwoleni do kampienia.

      Optymalnie: 0

badcamper_announce Okre¶l sposób informowania graczy z przeciwnej dru¿yny, który gracz campi.

    * 0: Brak informowania.
    * 1: Informowanie za pomoc± czatu.
    * 2: Informowanie za pomoc± HUD.
    * 3: Informowanie w HUD / czat.
      Optymalnie: 3.


Modules:


# fun
# fakemeta
# cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniêdzy' )
# csx ( wymagane pod CS, CS:CZ )
# dodx ( wymagane pod DoD )
# tfcx ( wymagane pod TFC )

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super-siostry.pev.pl
  • Podobne
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © ÅšpiÄ…ca Królewna.