BloodRayne 2

Śpiąca Królewna.


Sequel ¶wietnej gry akcji/TPP autorstwa zespo³u developerskiego Terminal Reality, której rynkowy debiut mia³ miejsce w maju 2003 roku. Po raz kolejny wcielamy siê w postaæ tytu³owej BloodRayne - pó³-cz³owieka, pó³-wampira - która walczy z ponadnaturalnymi si³ami zagra¿aj±cymi ¶wiatu.

Fabu³a drugiej czê¶ci przedstawia siê nastêpuj±co: niejaki Kagan, bardzo wp³ywowy wspó³pracownik hitlerowców, zosta³ zabity na krótko przed wojn± i to w³a¶nie nasz± heroinê oskar¿ono o pope³nienie tego morderstwa. Przez kolejne sze¶ædziesi±t lat, Rayne walczy³a ze swoimi „braæmi” i „siostrami” wampirami. Pozosta³e przy ¿yciu osobniki postanowi³y za³o¿yæ organizacjê zwan± Cult of Kagan, która za g³ówny cel postawi³a sobie wype³nienie woli „ojca” – ca³y ¶wiat powinny zalaæ fale wampirów, za¶ ludzie maj± staæ siê zwierzyn± ³own± dla nowych panów. W rêkach cz³onków owej organizacji znalaz³a siê tajemnicza substancja o nazwie „The Shroud”, która po u¿yciu sprawia, i¿ promienie s³oneczne staj± siê nieszkodliwe dla wampirów. Nadchodzi nowa, straszna „wampirza era”, a tylko BloodRayne mo¿e ocaliæ ¶wiat przed klêsk±...

Oprócz elementów znanych z pierwszej czê¶ci (zwolnienie akcji, kilka trybów „wizji” bohaterki, sporego zestawu ciosów czy efektu BloodRage), w sequelu pojawi³o siê kilka interesuj±cych nowo¶ci. Same starcia przyjmuj± jeszcze bardziej akrobatyczn± formê (poszerzenie ruchów wampirzycy), za¶ uderzenia zadawane podczas walki zyska³y na precyzji. Podczas pojedynków mo¿emy wybieraæ dowolne kombinacje ciosów (a nie z góry narzucone przez program), a tak¿e koñczyæ wszystkie potyczki specjalnym „fatality” (k³ania siê popularny cykl Mortal Combat), które w pe³ni uargumentuje przewagê Rayne. W¶ród umiejêtno¶ci tytu³owej heroiny pojawia siê równie¿ „wzmocniony” BloodRage (Enhanced BloodRage), czy zupe³na nowo¶æ - BloodStorm.

Otoczenie, w jakim porusza siê tytu³owa Rayne, zosta³o oparte o wspó³czesn± rzeczywisto¶æ (wielka metropolia). Autorzy nie zapomnieli tak¿e o zmianie strojów bohaterki oraz dopracowaniu silnika gry, dziêki czemu efekty audio-wizualne stoj± na znacznie wy¿szym poziomie ni¿ w oryginalnej produkcji (nie brakuje dynamicznego cieniowania, sporej gammy rozmaitych efektów ¶wietlnych, a tak¿e klimatycznej ¶cie¿ki d¼wiêkowej, etc.).


* Musisz siê zalogowaæ aby zobaczyæ linki *
NO PASS
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • super-siostry.pev.pl
  • Podobne
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © ÅšpiÄ…ca Królewna.