Śpiąca Królewna.
Kto nie gra³ w t± grê niech ¿a³uje
Producent: Piranha Bytes Wydawca: Egmont Interactive dystrybutor PL: CD Projekt kategoria: cRPG data premiery: 10 marca 2001 data wydania PL: 28 marca 2002 tryb gry: Singleplayer wymagania wiekowe: +12 Wymagania sprzêtowe: Pentium II 350MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Gra powstawa³a w wielkiej tajemnicy, tylko najbardziej spostrzegawczy dziennikarze byli w stanie odnotowaæ. ¿e szykuje siê taka produkcja. W koñcu gdy Gothic zosta³ wydany. Trafi³y na sklepowe pó³ki i zaczê³a siê- "Gothicko-mania". Historia dzieje siê w ¶wiecie Myrtana, królestwie króla Rhotbara II. Ludzie walczyli wraz z orkami, od którzy okazali siê twardym i niebezpiecznym przeciwnikiem. Król Rhotbar, rz±dz±cy lud¼mi chce zemsty, dlatego musi uzbieraæ now± armiê. Broñ jest robiona z metalu wytapianego z rudy, któr± wydobywa siê w kopalniach. W kopalniach panuje ostry rygor i raczej nie jest tam weso³o, nie mówi±c ju¿ o bezpieczeñstwie, wiêc ludzi do pracy bardzo ma³o. Aby poprawiæ t± sytuacjê, król postanowi³, ¿e za ka¿de, choæby ma³e wykroczenie trafia siê do kopalni. Zbuntowani skazañcy zaczêli uciekaæ z wiêzienia, czyli kopalñ. W³adca chc±c temu zaprzestaæ, zwo³a³ Magów Ognia oraz Wody (po sze¶ciu z Krêgu Ognia i tylu samo z Krêgu Wody) i kaza³ zrobiæ im barierê oddzielaj±c± jego królestwo od kopalni. Magowie zabrali siê wiêc do pracy. Pomylili siê jednak w sztuce i stworzyli o wiele wiêksz± magiczn± barierê ni¿ mieli to w planach, przy okazji zostaj±c w niej równie¿ zamkniêci (czego na pewno nie chcieli). Barierê t± ka¿dy mo¿e przej¶æ z zewn±trz, ale ¿adne stworzenie ju¿ stamt±d nie wyjdzie. Król musia³ negocjowaæ z wiê¼niami, poniewa¿ potrzebna by³a mu ruda. Wiê¼niowie podzielili siê na trzy grupy, zwane obozami. I tak powsta³ Stary Obóz, Nowy Obóz oraz Obóz Sekty (Obóz na bagnie). W pierwszym z nich zapanowa³ jako taki porz±dek z surowym prawem, ludzie z tego obozu dogadali siê z królem i zaczêli dostarczaæ mu potrzebn± rudê za rozmaite, cenne dobra. Ich szefem zosta³ Gomez z Magami Ognia. W Nowym Obozie wiêkszo¶æ to bandyci, którzy zebrali siê wokó³ Magów Wody, (oddzielili siê od Magów Ognia). Panuje tam istny rozgardiasz i ka¿dy robi tam co chce. W trzecim obozie znajduj± siê wyznawcy niejakiego ¦ni±cego. Pal± oni du¿o skrêtów z bagiennej trawy (ziele rosn±ce na bagnach). Wierz±, ¿e gdy ich w³adca przebudzi siê, to wypu¶ci ich z tej przeklêtej bariery. Ten obóz cechuje siê spokojem i specyficzn± aur± hippisowskiej komuny, gdzie non-stop s³ychaæ bulgotanie wodnej fajki. Niesamowite jest to, ¿e obozy te s± spowite sieci± wzajemnych zale¿no¶ci i powi±zañ. http://hotfile.com/dl/19200151/8c10472/Got.part1.rar.html http://hotfile.com/dl/19200382/9c0b413/Got.part2.rar.html http://hotfile.com/dl/19200697/c46701c/Got.part3.rar.html http://hotfile.com/dl/19200889/4e3e311/Got.part4.rar.html http://hotfile.com/dl/19200948/3bf40eb/Got.part5.rar.html |