ďťż
ĹpiÄ
ca KrĂłlewna.
Opis:
Możemy rzucać pajęczyną w przeciwnika,elementy mapy, itd. Moduły: fakemeta include Cvary: * sv_hook - Włącza lub wyłącza pajęczynkę. (domyślnie: 1) * sv_hookthrowspeed - Prędkość rzutu pajęczyną. (domyślnie: 1000) * sv_hookspeed - Szybkość wypuszczania pajęczyny (domyślnie: 300) * sv_hookwidth - Szerokość pajęczyny (domyślnie: 32) * sv_hooksound - Dźwięk przy wypuszczaniu lub rzucaniu pajęczyną. (domyślnie: 1) * sv_hookcolor - Kolor pajęczyny: 0 biały i 1 kolor drużyny (czerwony/niebieski)r (domyślnie: 1) * sv_hookplayers - Jeżeli 1 możesz wypuścić pajęczynę na gracz (domyślnie: 0) * sv_hookinterrupt - Usuwa pajęczynę, kiedy coś na nią "trafi, najdzie" (domyślnie: 0) * sv_hookadminonly - Pajęczyna tylko dla adminów? (domyślnie: 0) * sv_hooksky - Jeśli jeden, możesz wypuścić pajęczynę w niebo (domyślnie: 0) * sv_hookopendoors - Jeśli 1 możesz otworzyć drzwi pajęczyną (domyślnie: 1) * sv_hookbuttons - Jeśli 1 możesz nacisnąć przyciski (typu dzwonek do drzwi) pajęczyną (domyślnie: 0) * sv_hookpickweapons - Jeśli 1, możesz podnieść broń pajęczyną. (domyślnie: 1) * sv_hookhostfollow - Jeśli 1, możesz uratować zakładników pajęczyną (będą szli za tobą) (domyślnie 1) * sv_hookinstant - Hook doesnt throw (domyślnie: 0) * sv_hooknoise - adds some noise to the hook line (domyślnie: 0) * sv_hookmax - Maksymalna ilość pajęczyny, którą może gracz rzucić w ciągu jedenj rundy (domyślnie: 0 - nieskończoność) * sv_hookdelay - Ile gracz musi czekać od startu rundy, by móc użyć pajęczyny (domyślnie: 0.0) Użycie: +hook -> rzuca pajęczynę. amx_givehook -> daje pajęczynę. amx_takehook -> zabiera pajęczynę. |